sobota, 16. februar 2013

V skrivnem svetu muflonov-portreti


Počasi se pričenjam vzpenjati po zasneženi gozdni cesti. Razgled po gozdu mi ovira megla. Bližam se skrivališču in kmalu me opazuje nekaj deset parov oči. Zdi se, da  mi megla pomaga pri zlivanju z okolico in mufloni se mi po stečini še približujejo.Tega sem vajen že od prejšnjega srečanja z njimi a tokrat me preseneča številčnost.

Prejšnjič sem jih občudoval na 5 m tokrat pa je sledilo veliko presenečenje. Na trenutke zaradi bližine ne morem fotografirati najbližji muflon je od mojega objektiva oddaljen le 40 cm. Pri taki bližini mi ne ostane drugega kot, da z očesom opazujem mogočno rogovje,dlako in kako prežvekujejo. Bližina me prevzame na trenutke pozabim zakaj sem prišel. Vsako tako priložnost je potrebno dodobra izkoristiti in oko se večkrat zazre v podatke v aparatu. Iščem najboljše možne nastavitve bežen pogled na nekaj slik pa pokaže nekaj vrhunskih slik.

Opazujem tako šibke kot res lepe ovce, ovne in mladiče. Na enem mladiču ženskega spola opazim, da mu po hrbtu manjka dlaka. Čez čas opazim starejšo ovco kateri iz splovila visijo ostanki posteljice. Verjetno je šlo nekaj narobe z brejostjo in prezgodnjo kotitvijo. Ko se nekoliko oddaljijo poslušam narediti kak dober portret. Po nekaj več kot dveh urah se mirno pomikajo v sestoj mladih bukev sam pa počasi začenjam čutiti mravlince po telesu.  Domov se vračam z prijetnimi občutki in že se veselim novega srečanja.

Fotografiranja muflonov sem se letos lotil prvič. V zelo kratkem času pa so v mojem foto svetu te živali našle prav posebno mesto. Zaslužijo si vso spoštovanje in priložnost živeti naprej čeprav so neavtohtona vrsta in jih je k nam naselil človek. Muflonom v zimskem času lovci pomagajo preživeti težke čase. 


 

 

       

Ni komentarjev:

Objavite komentar